Dagens roliga

Haha, idag hamnade jag på ännu en casting som inte var riktigt rätt för mig.

Det var för MTV music awards. Typ en promosnutt som skulle visas i anslutning till galan. Så jag rockar upp i min halvlånga blommiga klänning och klackar. Killen tar en titt på mig, skakar på huvudet och ringer agenturen.

Det visar sig att de letade efter en tjej som var EMO. Hallå! EMO!!! Kan ni tänka er vad opassande för mig. Både jag och killen gapskrattade när han lagt på. Det var värt att gå dit bara för att skriva om det här på bloggen. Agenturen har varit lite småsnurrig på sistone, men de har mycket  att tänka på så man får nog räkna med små missöden ibland.

Annars var jag på recall för både Nokia och Canon. Jag fick canonjobbet så det plåtas på torsdag. Det är skönt med lite jobb nu..

Jag passade på att shoppa lite mellan castingarna. Det blev en vintage Levi´s kjol från Rokit och ett par maritima flipflops från NEXT. bild kommer senare!

Nähäpp, här ska yogas som vanligt!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0