Frieri, hönor och en hästhund


Jag och mina brudar

Jag har blivit friad till idag.

Inte av pojkvännen. jag plåtade nämligen för John Lewis idag igen och jag jobbade med 2 killar.
Huset vi plåtar i är så himla coolt, det är supergammalt och fullt med lustiga djur. Den orangea katten som inte har någon svans, hunden som är lika stor som en häst och flocken hönor som springer efter en vart vi än går.

Tillbaka till frieriet..

Alla 3 ligger i sängen som vi plåtas i och så vänder sig den söta, blonda blåögda Finn sig mot mig och frågar hur gammal jag är.
Han har världens största ögon och lockigt halvlångt hår och är så otroligt söt att man bara smälter.

- 25, svarar jag.
- Är du gift?
-nää, inte än.
-Tänker du gifta dig?
-Ja, en vacker dag.
-Vad bra för då kan du gifta dig med mig, sa han glatt.


Allså jag var sjukt nära att säga ja, men eftersom Finn bara är 6 år gammal så sa jag till honom att han kan ringa mig om 15 år istället. Hans mamma lovade att påminna honom.

Kommentarer
Postat av: sophie

haha, underbart!!

2008-06-05 @ 20:49:44
URL: http://legallysophie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0