How about you?

Igår efter yogan hände en lustig sak.

Jag skulle springa ner och handla osminkad med mina yogakläder på mig, inte såå sexy dvs. När jag går genom dörren så hör jag en duns och då har en gubbe i typ 60 årsåldern tittat på mig och gått rakt in i glaset! Hela butiken skrattade åt den gamla snuskhummern och han kilade illröd därifrån. Hade han varit 20 år yngre hade jag blivit smickrad..

Idag hade jag 3 castigar, en som när jag kommer dit är bara för brunetter.. *suck*
Men min sista som var den stora Nokiacastingen gick riktigt bra. Jag håller tummarna som tusan för den..
Imorgon jobbar jag för Olay, jag älskar att plåta beauty. Man ser direkt om en fotograf är bra eller dålig när de ska upp så nära i ansiktet.

Nu ska jag faktiskt ner på yoga igen. Jag kör ett stenhårt program de här veckorna :D

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0