Im Back!



Blogguppehållet blev lite längre än planerat eftersom Bettan, min gamla dator bestämde sig för att få influensa i samma veva. Nu är hon hos pojkvännens bror och blir kurerad och ominstallerad medan jag smög åt mig pojkens Mac en snabbis!

Men det har ju varit midsommarhelg, så vem läser bloggar ändå?¨


Så jag flög in till Sverige i torsdags morse för min mormors begravning, som var hur vacker som helst. Vi kom 10 minuter sent, men de var gulliga och höll allt till vi hann dit.


Grabbarna i lusthuset

Fredags, dvs Midsommar spenderades ute på pojkvännens familjs nya hus på Älgö nära Salts. Eftersom de inte har fyttat in ännu så fick vi ta med allt från bestick till dukar och andra bra-att-ha saker för midsommar. Vi var bara 6 pers, men det blev riktigt bra röj ändå.

De har ett urmysigt lusthus längst ute på brygga som är perfekt för lunch och sen flyttade vi in till ett glashus som ligger längre in på tomten för lite grillning på kvällen. Lugn, trevlig och lyckad kväll. Förutom att stackars Therese och Jeppe hade sovit på golvet utan sängklder eftersom vi glömde att nämna att vi har tagit med allt sådant och att det fanns i stora huset. Typiskt

Jag och Therese var stolta över att vi lyckades göra fina kransar!



Igår var vi så klart på Wermdö golfklubb. Det här året var det mer som att gå på studentskiva än någonting annat. När ska folk förså att lambo inte är en nubbevisa?? Som tur är så var vi 2-3 långbord med lite mer sofistikerade typer som lärde knattarna hur det går till. ;)


Ensam! Röker alla? Buhuuu


En bild säger mer än tusen ord..



Mycket trevlig kväll!


Jag hade en söt rosa veckad klänning med en rosa ros. Lite Carrie sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0