Men hallå!

Ok, nu ser det ut att bli ändring i mitt schema igen.
 
Jag springer runt här hemma som en yr höna och försöker packa allt för Sverige.

Ja, jag kommer inte förrän på torsdag.
Men jag ska jobba i Manchester imorgon och åker upp dit ikväll. Sen har jag kanske fått en reklamfilm som ska spelas in i Portugal.
Vilket betyder att jag måste flyga från Manchester till Portugal imorgon kväll. Och efter det är det min mormors begravning i Sverige på torsdag, så jag får flyga tidigt från Portugal till Sverige torsdag morgon.

Men det resulterar i att jag måste försöka få ner begravningskläder, midsommarkläder alla mina jobbsaker och boken i en handbaggageväska. Jepp. Går inte så bra som ni kanske förstår..

Därför kommer inte min kära lilla dator att få plats, så det blir nog ett litet blogguppehåll från mig till på torsdag om jag får jobbet eller till imorgon om jag inte får det. (Jobbigt att ha släpat hela väskan upp till Manchester då..)


Manchester

Vi hörs imorgon eller på torsdag bejbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0