Som en jojo..

Tillbaka i London igen. Jag lovar att inte klaga över att planet var försenat. (Som vanligt..)

Jag är en gammal tant, jag flyger nämligen med "flygstrumpor". Alltså a la farmor style..
Jag har nämligen räknat ut att med min flygfrekvens så kommer mina ben att se ut som en 70 årings på nolltid. Åderbråck är inte så hett, så jag förebygger och använder sexiga knähöga nylonstrupor som ökar cirkulationen i benen. Sen att de minimerar risken för blodproppar, svullna fötter och tar bort killande i benen är ju även det stora plus.

Flight Socks available at Personalize Engraving
De är ursköna och går att gömma under jeans eller strumpbyxor. Så ska du ut och flyga långt eller mycket så är det en god investering.

En annan sak som är smart att tänka på när man flyger är att rätta till kläderna innan man går på damernas. Jag hade på mig en klänning med en ganska djup urringning idag. När jag tar min tur till damernas så upptäcker jag att urringningen har ringat ur sig ganska mycket extra och att typ halva min vita BH tittar fram. Inte så snyggt om man är över 14 år.

Dock hade jag tre äldre män som slogs om att bära min väska av planet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0