Sommar!

Kunde inte ha haft en bättre dag.

 Jag och pojkvännen åkte ut till Saltis och mötte upp med hans killgäng. Sen satt  12 killar, jag och hunden Julius på bryggan och stekte oss hel dagen. Jag är en total badkruka så jag badade bara till knäna, men killarna var såklart lite modigare.
 
Lite sushi på det och ikväll blir det utgång. Jag tänkte försöka möta upp Erik i humlan först och sen blir det väl till Oscar på Laröj om jag känner oss rätt. Jag är dock riktigt sugen på Village. Diggar det stället.

Min kamera ligger på laddning nu, men ni får lite outfits och en bild på mina neonrosa naglar lite senare. Sommrigaste färgen utan tvekan!

Hoppas ni njuter av vädret ni med. Och ses vi ute i vimmlet så blir det ännu bättre!

xoxoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0