Tess and the City



ÅÅ, vad bra den var!

Jag ska inte avslöja någonting alls, för jag vill att den ska vara lika bra för er.
Det är gapskratt tårar och ilska. Jag och Emma satt och snorade, kiknade och förundrades.
Jag vill ha nästan alla kläderna Carrie och Charlotte har på sig.
Jag ÄLSKAR Charlotte, har alltid gjort det, men nu ännu mer. Hon är fantastiskt välspelad.
Och så är det en hel drös av gulliga vovvar i filmen med. Allt jag kan önska - Mode, vänskap, kärlek och Voffar!
Fler bra tjejfilmer tack!


Min hat-outfit                         Min love-outfit

Nu är jag så mätt att jag nästan kräks. Det har blivit en heeel massa tacos, min hälsosamma efterrätt och sen lyckades Emma övertala mig att vi skulle ha 2 skopor Ben and Jerry glass var på bion. Jag körde kaffe och mintchoklad.
De är onda de där som bestämmer vilka snacks det ska finnas att köpa på vår bio!
Ben (eller Jerry) dog som ni kanske vet av fetma (indirekt). Gissar att han "provsmakade" lite för mycket.

Nej, nu ska jag mysa ner mig i sängen med första Sex and the city avsnittet.
Jag och Emma ska köra en maraton och dricka Cosmopolitans när hon har slutat äta penicillin.

Nattinuffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0