Tråååååk!

Nu har jag en tråkig packdag igen, snart ska jag bege mig ut till Arlanda.

Det blir svårare och svårare att resa från Sverige varje gång. Men jag tänker iallafall komma hem i minst 2 veckor senare i sommar så jag får väl se fram emot det.

Tyvärr så har gamla Bettan inte återhämtat sig så särskilt bra, så det kommer att bli ett nytt datorköp för mig. Tror minsann att det blir en vit Macbook. Japp, jag lämnar Pc, Skrämmande!

http://collegeaccessories.net/zencart/images/uploads/MB13GRNSEE.jpg

Jag har även hittat ett supersnyggt limegrönt fodral till min nya kompis så det är lite tur i oturen ändå. Pojkvännen har nämligen en vit redan, så det känns lite opersonligt om jag har samma dator och färg och den svarta är lte för killig..

I veckan har jag hittils bara ett jobb inbokat och det är för Oli of Olay. Det blir säkert kul! Hoppas på ett gäng riktigt bra castingar imorgon.

Vi ses i London!

Kommentarer
Postat av: J

Hej Tess! Tänkte bara berätta att man numer kan installera och köra Windows på sin mac, så då behöver det inte bli så skrämmande alls. Apples snygga design och gamla vanliga Windows innanför om man vill, funkar toppen för mig. :)



Sen en lösning på ditt färg-problem kan vara att du istället köper en silvrig Mac Air som också den är fantastiskt snygg. :)

2008-06-23 @ 19:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0