Cheeky Me!

Jag har varit riktigt cheeky idag! Jag bestämde mig för att dra i alla trådar jag hade för att få lite roliga gratisprodukter.


Jag mailade DHC, det japanska sminkföretaget jag plåtade för ett par veckor sedan och frågade helt enkelt om jag kunde få testa lite grejer, så de skulle skicka över saker de trodde skulle passa mig. Perfekt!


Efgtersom det gick så bra skickade jag även iväg ett mail till en av doktorenrna på Aveda som jag råkade börja prata med en gång när jag väntade på min chailatte på starbucks. Han gav mig sitt kort och sa att jag kan höra av mig om jag vill ha lite produkter. Så även där är en rolig lite goodiebag på väg till min brevlåda.



Man måste våga lite för att vinna ibland.

Jag ska ringa dermalogica imorgon..

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh va kul för dej!..alltid kul med gratisprover!

2008-03-06 @ 10:05:45
URL: http://ombytlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0