Dag 1

Äntligen har jag börjat få lite sol på mina bleka ben! Niiiice!

Plåtningen idag var lugn och skön och vi avslutade med en härlig BBQ. Hela teamet är jättegulliga och jag har tilloch med en svensk kompis! Kan det bli bättre?

Av någon anledning har Caroline, fotografen, 4 st assistenter! De kalla dem för "The Mexicans" det ska visst vara för att de jobbar så hårt. Jag som trodde att mexikanare låg med sombreron över ögonen och hade siesta jämt och ständigt.. Tjejerna hade iaf köpt passande utstyrslar till dem idag!

image307
Det gör allt åt en hela tiden! Make up artisten är kär i alla fyra.

image309
Jag tror att en gillar mig..

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha ja det verkar så..

2008-03-09 @ 18:41:11
URL: http://ombytlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0