Dagens á la Gossip Girl.

Pojkvännen har varit supergullig och har laddat hem hela första säsongen av Gossip Girl till mig!
 Så det har blivit en hel del avsnitt avverkade hemma i sverige. Jag som alla andra tycker att modet i Gossip girl är kanon!
Blair för en mer sofistikerad look, Serena kör mer laydback sexy bohochick och lilla Jenny för en mer teen sweetheart stil.
Något för de flesta.

Kände mig lite Blair Waldorf inspirerad idag.

image289

Väst - H&M
Polotröja - Marks and Spencer
Kjol - Åhlens
Strumpbyxor - H&M
Mc Stövlar - New Look
Gröna höga strumpor - Berschka
Armband - One of a kind "luck"


Kommentarer
Postat av: J

Oj, hade du så långt hår? Riktigt snyggt. Måste säga att du ser ut som (och verkar vara) en väldigt trevlig tjej Tess. Fler tjejer som dig tack. ;) xo

2008-03-02 @ 23:57:50
Postat av: Tess

Hej J!

Ja, det har blivit ganska så långt på senaste haha!
Vad gullig du är och vad kul att du tittar in hit till mig!

kram
Tess

2008-03-05 @ 01:08:45
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0