Dagens

Evert är konstig och seg idag. Han kanske vaknade på fel sida imorse.

Idag har jag varit och köpt tyg och en massa tråd till min nya symaskin. Jag sitter just nu och syr för fullt på en kjol.
Ni får se resultatet när jag är klar såklart.

Imorgon har jag en casting för ett jobb i Bahamas. Känns som om det skulle vara ganska skönt att åka dit. Jag har visserligen precis varit ute och rest, men lite extra sol skulle inte skada.
Det är lite segt nu såhär under påskveckan. Bara ett par castingar per dag tyvärr. Men jag fick iallafall jobbet för yogaboken. Så jag ska göra yoga i 4 dagar. Det känns inte så väldigt ansträngande .

Här får ni en dagens!

image360
T-shirt - Berschka
Jeans - Zara
Cashmere cardigan - Woolovers
Stövletter - Ebay
Armband - Miu miu och One of a kind

Duntäcket täcker alla mina fina små tvätthögar i sorterade färger.. Väldans charmigt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken fin t-shirt!

2008-03-20 @ 08:04:08
URL: http://ombytlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0