Frulle!




Hej alla vänner!


Det blir en tidig start för mig idag eftersom jag måste hinna med mina castingar och packande innan jag åker hem till Sverige.
Jag har bestämt mig för att gröt är en bra sak att äta på morgon. Lite lagom nyttigt. Men ända problemet är att jag inte gillar gröt, för grötit om ni förstår vad jag menar. Nu har jag gjort lite ändå och ska se om jag kan lyckas kanske gilla det litegrann och sen vänja mig.
Får se hur det går.

Idag har jag castingar för Nikki Clarkes nya hårbok och för en resa till Bahamas. Känns som att jag hellre vinner den senare .

Måste kila!

Puss

Update - Nope, gillar fortfarande inte gröt..

Kommentarer
Postat av: Matilda

nej usch.. gröt är ju verkligen inte gott..

2008-03-20 @ 22:28:21
URL: http://ombytlig.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej!
Jag såg bilderna från Kapstaden och nu måste jag bara fråga vad ditt hotell hette! Har funderat på att åka till Sydafrika men inte direkt hittat något bra ställe..

2008-03-20 @ 23:52:15
Postat av: Tess

Hej Emelie!
Mitt hotell jag bodde på nu heter Fire and Ice hotel, men annars så är President hotel jättebra. De har finare pooloråde och ligger närmare stranden.
Fire and ice är mer ett business hotell. Ett coolt sådant.
Jag rekommenderar kapstaden varmt!

kram

Tess

2008-03-21 @ 11:20:59
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0