Hemma i Sthlm igen!!


image362



..och det snöar! Men det gör inte så mycket faktiskt. Det känns som en ganska skön kontrast till förra veckan.
London har bara varit regningt och blåsigt, och i det fallet är ju snö att föredra.

Pojkvännen har fixat som tusan i lägenheten medan jag har varit borta. Det ser fakiskt riktigt hemtrevligt här nu! Han har en väldigt minimalistisk inredningssmak medan jag är lite mer arty farty. Det leder till en och annan diskussion vill jag lova. Jag tror dock at jag börjar att se charmen i rena linjer. Men det är ju så nedrans killigt! Kan man ha rosa minimalism?

Idag fyller min lilla mamma år så jag och min lillasyrra Nickis ska ut och handla en födelsedags present. jag ska även hjälpa henne att titta på balkänning och studentklänning. Buhu, varför växer de upp så fort?

Sen blir det middagspartaj med lite vänner.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0