Klipp klipp

image355

Tillbaka från frissan. Inget nytt med håret direkt
.


Jag kilade in på Topshop och tog mig en titt på det som fanns kvar av Kate Moss kollektionen. I teorin såg det mycket bra ut, men i praktiken var det dålig passform, dålig kvalité samt kopior på saker en driftig dam kan hitta själv på sekondhand. Jag verkar ha tjoat lite för tidigt den här gången. Me no like!

Jag hade bara två castingar idag, en reklamfilm för John Lewis där man får flyga i trådar om man får jobbet. Sånt tycker jag är apkul! Ju med komplicerat, desto bättre! Efter det var det en tråkig casting för ett stort byggföretag. En "bread and butter" (bara pengar ingen prestige) casting där de letade efter typ 20 pers så det är stor chans att  få jobbet. Tyvärr var det en 1½ timma kö innan jag fick komma in. Och då trängde jag mig ;) 

Nu ska jag göra laxbullar och avocadomackor. Yum!


Kommentarer
Postat av: J

Måste säga att det är riktigt snyggt med sådär naturligt tjockt hår som du verkar ha och den nya färgen passar verkligen dina ögon kanonbra ( vad skulle du säga att du har för ögonfärg förresten, brungröna? colafärgade? ) Å andra sidan passar du nog i vilken hårfärg som helst, du verkar vara en riktig pingla Tess ;) xo

2008-03-19 @ 15:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0