Oups i did it again...

Idag har jag varit busig!

Eftersom jag flyger tillbaka till London ikväll så kände jag att jag ville maximera solintaget idag. Speciellt eftersom det var kallt och mulet igår. Det enda tråkiga med mitt hotell är poolområdet. Det är pyttelitet, cool pool, men pyttelitet. Därför ligger bara solen på där på morgonen tyvärr.

Så jag låg där till 13.00 innan jag hamnade i skuggan. Så jag kom snabbt på att jag skulle försöka se om det fanns några kommunala pooler i området Tyvärr så var de som fanns inte så fräscha och fulla med barn så därför bestämde jag mig för att vara lite busig. Jag frågade vilket som var det flottaste hotellet i Kapstaden, satte på mina louboutins, åkte dit, valsade in och kom igenom både receptions och poolpersonal med förevändningen att jag skulle checka in senare under dagen. jag fick t.om en handduk!

image330

Så jag låg där resten av dagen, åt lunch och lyxade med härliga paraplydrinkar. Perfekt!

Det gäller att bara se ut som om du ska vara där..

image329

Naughty naughty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0