Påsktrött!

Nu är jag verkligen redo för en mysig hemmakväll.
Efter ännu en trevlig utgång i går och tidig uppgång med påföljande släktpåsklunch med pojkvännens familj är jag nådigt slut.
Vi var på Laroy igår och lyssnade på gamla boybands slagdängor. De spelade "gräva guld i USA" när var senaste gången du hörde den? Det var verkligen topp!

Vi kilade vidare till Village och Whiteroom efter det. Mitt knep med att bara dricka 2or funkar verkligen hur bra som helst. jag har alltid en drink i handen, men blir inte för full. Det rekommenderas till alla svampar!




T shirt - Berschka
Jeans - Sass and Bide
Armband - CC Skye, Miu miu, samt två från Sydafrika.
Väska - Miu miu

bild: Stureplan.se

Kommentarer
Postat av: Lina

Tänkte göra en chansning om du vet någonstanns i London där de säljer Philosophys grejer? Ha det bra!!!

2008-03-24 @ 10:23:11
URL: http://liihna.webblogg.se
Postat av: Tess

Hej Lina!
Jag tror att du kan hitta Philosophy på både Harrods och Harvey Nichols. Kan kanske även finnas på Selfridges. Jag skulle rekommendera att kolla in på deras hemsidor innan du går dit.

kram

2008-03-24 @ 17:31:13
URL: http://evert.webblogg.se
Postat av: Lina

Tack. Var inne i dem sist men var så mycket överallt så man kollade mest utan att se ngt. Såg att Selfridges har dem så blir en sväng dit. Tack för tipset! kram

2008-03-24 @ 22:43:33
URL: http://liihna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0