Rååååååsa dag!

image370

Äntligen hemma efter en låång dag. Jobbet drog över en timma så jag missade 2 castingar tyvärr. Men som tur var hann jag med de viktigaste i morse.
Vi plåtade böllopsbilder för The sunday express magazine.

Hela storyn är om alternativa bröllopsklänningar och idag gjorde vi ett par "dagen före den stora dagen" bilder.

Jag har plåtat i det location huset vi var i idag förut och det är ett av mina favoritställen i London.
Det är visst nån halvkänd skådespelare som bor där med sin fru. Jag undrar hur manlig han känner sig i det här sovrummet.. Kan man ana vem som bär byxorna i deras förhållande..?

image368
Vääääldigt rååååååsa! Fint att jobba i, men nej. Det är för tjejigt även för mig!
Här satt jag och planerade min stora dag.
 Lustigt att jag får ett sånt här jobb dagen efter jag dementerat in och pojkvännens påstådda förlovning. Om gudarna för söker säga någonting så kan jag ju meddela dem att de är ute ett antal år för tidigt.

image371
Söt klänning tycker jag.

Hela plåtningen var lite väl brudig för min smak, rosa allt liksom. 

Badrummet däremot, wow! Vill-ha känsla så det skriker om det!
Hela ena väggen är täckt med garderober. I mitten står ett stort vitt badkar, men det finns även dusch, hans och hennes handfat samt alla de härliga små detaljerna som blommor, ljus, fågelbur, gammal vit träspegel, fondvägg mm.
Stort nog att ha en mindre tjejmiddag i. Mina drömmars badrum!

image369

Det ska bli intressant att se vilka klänningar de sätter på mig imorgon. Det ska ju vara lite mer alternativa outfits. Hoppas de gör ett Elvis, Las Vegas bröllop!

image372

Börjar känna mig som hon i 27 dresses snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0