Aaaaaarrrgghhh!

image513
Work the receipts baby!

Förlåt att jag inte har varit så aktiv idag, men jag har suttit med mina kvitton i snart 12 timmar!

Eftersom jag är egenföretagare så får jag dra av saker som kläder, smink, resor, telefon mm på skatten. Men då måste jag spara alla kvitton och redogöra för allt så att min revisor kan gå igenom det.
De fösta åren var jag jätteduktig och gjorde kvittona var 3e månad. men nu är jag en sån otrolig liten latmask att jag väntar hela året!
Det var en hel tomtesäck full med kvitton och då har jag inte ens räknat med allt på datorn. *Suck*
Det glamourösa modellivet för er.. varför visar de inte detta på ANTM?

Jag har poppat en ny påse popcorn och är redo att jobba hela natten. 4 av 12 månader är klara.
Kvittohögen på sängen blir stadigt mindre. Men jag ska inte klaga.

Som man bäddar får man ligga!
( Mitt fall på högar av papper om jag inte blir klar med det här ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0