God hrm.. eftermiddag!

image511
Jag och Emma

Det var en väldigt trevlig middag på Kuckoo igår. Det är alltid så otroligt mycket mat, man ska verkligen gå dit jättehungrig.
Sen hade de gjort världens godaste choklad födelsedagstårta åt Timo. Mumsigt!

Emma var så duktig, hon har varit inne på sjukhus för nån konstig infektion som inte vill ge sig. Men hon ville ändå följa med ut igår, så hon drack juice hela kvällen. Saken är den att hon var lika på G som alltid ändå.
Vi gillar northeners!

Efter middagen kom Louise och mötte upp med oss och vi alla stod på bord och stolar och dansade loss, det var grym musik och verkligen en riktigt lyckad kväll.

Jag lyckades inte ta någon bra outfitbild på min egen kamera, men det kan finnas en på Emmas. Hm, ska se om hon har facebookat bilderna ännu.
Jag körde på svart iallafall, med mycket accessoarer.

Jag och Emma drog oss hemåt hyffsat tidigt. Som ni kanske kommer ihåg att jag berättade så brukar alla droger och annat bajs komma fram runt 2-3 tiden och då brukar jag försöka ge mig av. Sämningen blir direkt så konstig när fler och fler kommer tillbaka från toaletten med skumma munryckningar.
Det är ingen hit.

Jag mår faktiskt inte alls som jag förtjänar idag. Hur skönt som helst!


image512
Emma och Louise

Nu ska jag göra mina kvitton. Ja det är den den dagen om året.. URK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0