Hm...

Allså det här bröllopet blir en dyr historia för mig.

Jag kom precis från skräddaren, som f.ö var supergullig och jätte duktig, men hela kalaset kommer att gå på £70!
Jag har aldrig hört om att det ska kosta så mycket att ta in en klänning. Nu är det så att det är invecklade sömmar på klänningen och det är därför. Typiskt mig att välja en klänning med invecklade sömmar!
Jag är expert på att alltid välja det dyraste och krångligaste.

Som toppen på moset hade jag släpat med mig en jättestor påse med en massa saker jag hade tänkt att
sälja second hand, först till skräddaren och sen upp till Northcote rd.
Min axel höll på att gå ur led för att påsen var så stor och tung.

R.I.P. R.I.P.       R.I.P. R.I.P.

Så kommer jag dit och min gulliga lilla favoritbutik har UPPHÖRT!! Hur kan de göra så mot mig?!
Det stod nån lapp i fönstret om att de skulle ha barn. Stänger man sin butik då?

Jag är grymt besviken.

Jag vet inte om jag borde Ebaya mina saker nu istället. ska nog slänga iväg ett mail till Hibbs och se om de vill ha en Londonbo med på bloppisen!

Det är

- Ett Anna Sui linne med alla lappar kvar. (För stor)

image504
- Min stora Tod´s väska

-Rosett Ankelbootsen från Sacha London

image505

-Liten svart Miu Miu väska

- En svart spetsklänning, även den med lappar. (Också den för stor)

image506

- Svart och guld spetsklänning från Lipsy

- Gammelrosa All Saints klänning/floaty top

- Karen Millen floaty peacock topp

image507

-Calvin Klein linne

- Björn Borg strandtopp

- All saints topp

Vad tycker ni att jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej!

Hur mycket ska du ha för den svarta lilla Miu Miu väskan? :)

2008-05-16 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0