Hör fåglar sjunga glatt!


Claudia Schiffer on the cover of German Vogue
Claudia Strippar för tysk tidning - Hot hot hot!

Nu sitter jag här med min yogurt, muesli och grönt thé med honung och smider min plan för att håva in det stora A&F jobbet idag.
Hm.. tänka tänka. De verkar gilla naturliga tjejer med jeans. Så idag är jag en naturlig jeanstjej. Perfekt!

Köpte dessutom precis 3 st nya 100% cotton linnen på ebay för £9 totalt. I Hjärta Ebay!
Köpte tyvärr inte de där Louboutin skorna jag ville ha, börjat ångra mig nu faktiskt. :(
Men eftersom det blir klänningsköp på Coast i dag (förhoppningsvis) så kanske det var lika bra egentligen. Jag kan inte misshandla stackars plånboken all för mycket!

Nej, nu ska jag förvandlas till naturlig jeanstjej!

Ha en trevlig dag mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aah vad coolt om du skulle få a&f jobbet! :D

2008-05-15 @ 14:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0