Paris here i come!

Det var ett tag sen jag var i Paris nu.

 Vanligtvis brukar det bli ett par vändor per år med jobbet. Men det här året har det inte blivit, förrän nu.

Jag ska ta Eurostaren över för att spela in en reklamfilm för Nintendo. Japp, spela tv spel allså. Det ska bli skoj.
Bra jobb faktiskt. Mycket bra jobb, så jag är riktigt glad över att jag gick på den där castingen ändå. MYCKET glad!

Jag hoppas på att klämma in lite shopping när jag ändå är där, men oftast brukar schemat vara ganska fullspäckat tyvärr.

Eftersom jag jobbar för Oriflame i Sverige nästa vecka så kommer jag att flyga raka vägen från Paris till Stockholm på fredag.

Så nu är det bara att börja packa igen..

image526

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0