Sex and The City!

Jag glömde berätta att jag var bjuden på Sex and the City efterfesten igår, men det spelar ingen roll för jag kunde ju inte gå ändå. Buhuu, dumma halsfluss!

 Det hade varit kul att se hela gänget i serien! Men nu när jag ser outfitbilderna är jag lite besviken. Is that all? jag förväntae mig typ fyrverkerier, istället ser SJP ut som en bönstjälk med en buske på toppen Nonono, me no likie!

Marie Claire celebrity photos: Sex and the City film premiere, Cynthia Nixon, Kim Cattrall, Kristin Davis and Sarah Jessica Parker
Kristin Davis i Guy Laroche ,Cynthia Nixon in Calvin Klein, Kim Cattrall in Vivienne Westwood och SJP in Alexander McQueen klänning och Philip Treacy hatt.

Miranda klär inte i en så pass urringad klänning, Samanthas rödrandiga klänning skulle ha varit fin om den var lite mer strukturerad och Charlotte är fin, men inte så fin som hon absolut kan vara. Hon är f.ö min favorit.
 SJP har en lite för gullignuttig häxlook för min smak.

F.ö verkar det inte vara många som lyckats med outfiten på den här premiären, så spännande var det.
Kolla in fler bilder på Marie Claires hemsida.

Måste nog boka in en liten titt på filmen ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0