Sov sött!

Ja då var det dags att gå och lägga sig igen. Vilka mönster vi lever efter..



Imorgon är jag ledig så jag tänkte ta med ett helt gäng grejer till en lite finare secondhand shop som heter Raspberry beret och ligger på Northcote rd. Där har jag fyndat en massa fina saker, så nu tänkte jag ge lite tillbaka helt enkelt.
Sen ska en stor påse in på Oxfam också.
Ebay högen minskar för varje dag, inte för att jag har sålt så mycket utan för att de grejerna nu ligger framme och jag börjar återupptäcka vissa saker igen. Grymt!

Det är så himla skönt att bara rensa ur sin garderob ordentligt. Det är som att man inte ser skogen för alla träden ibland. Men nu ser min garderobsskog lite glesar och finare ut.

Måste sluta blogga och äta popcorn och börja sova nu!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0