Tänkvärt



Min lilla mormor har varit på hem under en ganska lång tid eftersom hon blev dement för ett par år sedan. Det är verkligen otroligt sorgligt att se någon som man älskar och som har varit en del av ens liv under så pass lång tid försvinna framför ögonen på sina släktingar.

Vi brukade åka ut och hälsa på henne så mycket vi kunde och vissa dagar var hon klar och andra fick vi knappt kontakt. Senaste gången vi sågs var i Julas.
Eftersom hon började må sämre så hade jag planerat in ett besök på fredag förmiddag, bara för att ta farväl. Tyvärr orkade hon inte så länge utan dog igår kväll.


Det är värt att behålla kontakten med sina äldre. Du vet aldrig hur länge de finns kvar.
Ring Farmor, Mormor, Morfar, Farfar medan du har chansen.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hej,
skulle du kunna vara vänlig att skicka din mailadress till mig? Jag uppdaterar en lista för bloggare.
Hälsn. amelie

2008-05-22 @ 16:55:38
Postat av: Anya

Beklagar sorgen!

2008-05-22 @ 22:16:16
URL: http://anya.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0