Tröttisen!

Yoga med pruttmannen igen.

Nu är jag helt slut som vanligt. Han kör verkligen stenhårt, t.om. killarna klagar i slutet.
Nu är jag som en tomat i fejjan! Sexy..

Jag har varit jätteduktig och tvättat fönstrena idag. Vuxenpoäng på den!
Tyvärr så verkar killarna i lägehenten mittemot tro att det var en show och satt och kollade och käkade popcorn hela dagen.. vänta bara till deras fönster behövs tvättas. Då ska jag sitta och vissla och skrika hela dagen!

Jag orkar inte packa om min väska, så jag slängde ner lite rena underkläder och stängde den igen.
Jag ska ju ändå bara bära deras kläder under filmningen.
vad har man på sig när man spelar tv-spel?

Nu ser jag fram emot maten, staden och shoppingen i Paris..


Kommentarer
Postat av: Steffi

du vet vad du lovade mej ;)Ha det så kul!!!! Puss

2008-05-30 @ 10:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0