Blubb

Sådär ja, undervattencasting avklarad!

Mitt hår är blött och frissigt men jag är glad ändå. jag har precis sålt den sista av mina grejer jag la upp på Ebay. Hur skönt som helst. Tod's väskan såldes tillslut. Den har bara stått och samlat damm i flera år, så även om jag älskar den så är jag glad att den har fått ett nytt hem!

Jag var såå trött imorse! jag snoozade säker 5 ggr och fick kuta till bussen utan smink och med halsduken hängande och mössan på sned. Funtar på att gå och sussa nån timma nu istället.
Kan man göra det såhär mitt på dagen?

Jag har återigen bestämt mig för att vara supernyttig när jag är hemma. Så idag blev det pomegranate till frukost och linser och bönor till lunch. Yummy! Jag får äta nåt mer ordentligt efter yogan ikväll.
Jag måste ju pröva mina nya springskor med. Det får nog bli imorgon ..

Jaja, nu kommer jag att gå omkring och sniffa klor hela dagen! allt man luktar på eller äter smakar simbassäng.


bild lånad från Pravda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0