Happy days


Jobbet idag kändes så lätt.

Tiden bara flög förbi och alla var roliga och trevliga. Vi plåtade för Oral B i ett helt sjukt hus. Det var en teater förr, men nu har paret som bor där ritat om hela designen och gjort den helt vit och minimalistisk. Fantastisk! Jag stod säkert i en kvart och beundrade alla härliga Alessisaker de hade i köket. I love Alessi!

Imorgon ska jag plåta beauty för Woman magazine. Jag måste resa tvärs över hela stan, men förhoppningsvis blir det en lika bra dag som denna.
Jag tror minsann att jag har saknat jobbet när jag har varit ledig. Det känns bra att känna sig lite nödvändig igen och inte bara flyta runt och inte göra nåt vettigt alls. Det betyder att jag trivs med det jag gör och det är viktigt. Vi har ju trots allt bara ett liv och varje minut som går kan vi aldrig få igen. Det finns bara en chans att göra precis det vi vill i det ögonblicket och det i sig är ju ganska fantastiskt.


Med det bjuder jag er godnatt mina vänner!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0