Jag har 2! Tävling!

Något jag var på jakt efter i Paris den här gången var Vogues decembernummer, inte bara för att Vogue är topp utan även för att den beryktade kalendern följer med som bilaga.




..och vet ni vad? Jag har 2!

Därför tänkte jag ge bort den ena till en av mina kära läsare! Skriv en motivering till varför just du behöver den här härliga kalendern i kommentarsfältet nedan. Jag utser en vinnare och publicerar den vinnande motiveringen på onsdag kväll.

Bonne chance!

P.s Jag öppnar upp bloggen nu i ett par dagar så att lite fler vänner kan få chansen att vinna.

Kommentarer
Postat av: Lina

För den är mycket snyggare än de som finns, katter, fotbollsspelare eller familjekalender??? Neee en sån vill man inte ha, snygg ska den vara och det är denna!!!!!

2008-11-29 @ 20:42:54
Postat av: Matilda

oj oj oj en perfekt julklapp till maken min. I den kalendern kan jag skriva upp grejer som vi ska hitta på för han kommer DEFINITIVT att kolla...vilket inte händer med en vanligt almanacka..

2008-11-30 @ 11:19:09
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Postat av: Josefine

Om jag ägde denna kalander, med dess inspirerande och coola bilder, skulle jag inte glömma ett enda viktigt datum ;D

Året 2009 skulle med denna kalender ha alla förutsättningar till att bli ett perfekt år! ÅH.

2008-12-01 @ 13:19:31
Postat av: Stina

För att jag är så himla ledsen. Denna kalender hade förgyllt min dag varje dag o gjort mig lite mindre ledsen eftersom jag älskar den!

Den hade passat jättefint på en vägg i mitt vardagsrum, som en vacker tavla!

2008-12-01 @ 14:18:48
Postat av: Sandra

För att jag helt enkelt tycker den är snygg, och jag har ALDRIG i hela mitt liv haft turen att vinna något! :(

2008-12-01 @ 18:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0