Lazy sunday at Ladurèe

Jag har varit lite nyttig minsann.

 Jag åkte till Harrods och lämnade in min Jimmy Choo väska på lagning. Den har varit trasig i 2 år!! Så bra är jag på att gömma saker i min garderob. Men nu kommer jag snart kunna använda den lilla godingen igen.

Jag passade även på att pipa in på H&M och testade den där pälsen jag har velat prova i 100 år. Tyvärr såg jag ut som en björn hade svalt mig hel och glömt att bita av huvudet. Nej, den passar inte mig alls! Synd för den såg ju så bra ut i reklamen.

Eftersom jag hade varit så duktig på min lediga söndag passade jag på att mysa med lite afternoon tea på Ladurèe i Harrods. Det blev violté och ett par macaroons. jag har kommit fram till att rose är min favvosmak. Lagom rosa och parfymig!
Rekommenderas mest av allt på hela Harrods.

En liten fågel viskade i mitt öra att Alexander Wangs kollektion kommer att släppas på Harvey Nicks när som helst. Hm.. kanske man vill ta sig en liten titt.



Rose macarons
    Alexander Wang s/s 09 - kanske den lilla t-shirten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0