Ma petite soeur

Jag och syrran (Steffi) sprang ut på jakt efter lite roliga kläder till henne igår. Himlans lyckat. Jag fick med mig en liten randig topp från Gina Tricot (ja, jag vet igen.. men de har ju bra grejer nu!) och syrran fick nästan en helt ny partygarderob. Urakul!

Steffi jobbar f.ö på Ryska posten, så om ni använder er av dem och ser ett litet brunhårigt yrväder som har bråttom bråttom så är det bara att hälsa. Hon bits inte!


Hon gillar godis..

Idag har inte mycket gjorts. Jag köpte ett nytt armband till min klocka och fikade, fikade och fikade. Som tur är åker jag hem imorgon så att jag kan fylla mina dagar med vettiga saker!

Jag tog lite paus fron shoppingen idag.. Men imorgon har jag minsann bokat in både en ansiktsbehandling och en massage. Jaaaaa! Lyxilyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0