Regn regn regn..


Nya halsbandet är på. Den grå tröjan kommer från H&M.

Det var för regningt för att göra nåt vettigt utomhus idag och inne kan man ju inte sitta. Så jag och pojkvännen begav oss till Tennisstadion och spelade lite badminton istället. Nu är det så att pojkvännen är värsta experten och jag är nästan nybörjare. Ni kan ju gissa vem som fick springa mest. Hmpf, jag som ändå tränar en hel del..

Belöningen för mig blev en lång dusch och lite hemmaspa med en lermask och en mjukgörande "skinfood" mask från Apivita. Jättebra budgetmärke med riktigt bra produkter.
Det som blir över av den mjukgörande masken brukar jag köra på händerna. De behöver lite kärlek de med..


Rengörande lermask                                        mjukgörande honungsmask.

Nu lagar pojkvännen falukorv. Jaa! Vad svenskt och härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0