Shoes, our hero!

De senaste dagarna har jag gjort två viktiga och hyffsat dyra skoinköp. De är så olika som två par kan vara men lika nödvändiga. Enligt mig, pojkvännen röstar bara på det ena paret i nödvändighet men unnar mig det andra paret med.



Mitt första par jumpaskor sedan dackefejden. Det är såååå fuult med gymnastiksor, men ack så skönt. Dessa fick jag utprovade efter att ha sprungit på band framför duktig personal på Runnerstore.



Sen är jag sååå överlycklig att jag har fått tag i dessa godbitar från Marc jacobs! Jag har prövat dem i både London, Paris och på NK tidigare, men prislappen på runt 6000 kr kändes hela tiden lite väl mastig. men nu när jag fick chansen att köpa dem till ett mycket bättre pris slog jag till. Äntligen! Jag ÄLSKAR dessa stövlar!



Jag gillar kläder och skor med något lite udda. När det händer någonting mer än det uppenbara. Dragkejor, knappar och fiffiga former får mig alltid på fall. Det ska självklart fortfarande vara smickrande, men med en lite glimt i ögat.

Kan man ha för många par skor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0