Colette fashonweek Party

Vi började kvällen med en härlig middag på Restaurang Barlotti.



Det är en urmysig Italiensk restaurang från samma grupp som äger Buddah bar.
Jag åt världens största Macaroon. Tur att jag hade en ganska så luftig klänning ..

Efter begav vi oss till Chez Régine där Partyt hölls. Det var en extremt stor kö utanför och nästan lite stökigt med alla som försökte komma in.

Lokalen ligger en trappa ner och är ganska stor om man jämför med Londons källarklubbar.
Taket är täckt av speglar i olika vinklar och kvällen till ära stod tre stora montrar i första rummet. Alla med innehållet i en väska utspritt inuti och en telefon såklart. Det roliga är att i mobilen flashade bilder på aqntingen Mig, Luca eller Jade. Dvs alla karaktärerna i Nokia kampanjen. Våra bilder fanns även på tv-slärmar över Dj Båset.


"Min" telefon




På Tvn


Vår vodka fick hackas fram ur ett isblock.

Jag var mycket duktig. Trots att jag hade givit mig själv dispens från min vita månad så drack jag enbart 2 glas Dom Pérignon på hela kvällen och jag stannade till kl 04.00!

Det skulle visst vara en massa kändisar där. Folk pratade om Karl Lagerfeld och Agyness Deyn men den som jag träffade och fick mig en pratstund med var Colette som skapat just Colette. En mycket stylish och trevlig kvinna.

Övrigt var det mycket svåra fashionmänniskor där blandat med utspökade clubkids och en och annan Hip hop gangster.
Musiken var grym med tre olika djs. Nån från Boombox, nån japan och en fransk kille som turades om att spela. Det gjorde att musiken var skiftande hela tiden. Bra tyckte alla!



Trevligt gäng blandat Nokia England och Frankrike samt ett par tjejer från Wieden & Kennedy.
Eftersom det var Le nuit blanc samma natt så var det extremt svårt för alla att få tag i taxis. Så jag var ändå först därifrån vid kl 4 när min bil kom och hämtade mig.

The White night/Le Nuit blanc betyder att alla museum är gratis och öppna hela natten. Så det är extremt mycket människor som rör sig i Paris just i lördags natt.

Det var verkligen skönt att få säga godnatt till min kärlek(på telefon såklart) och krypa ner i min sköna hotellsäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0