Diesel XXX Party

Festen hölls i utkanten av Paris i en jättestor tennishall.

När jag kom dit blev jag runtlotsad av en kille med öronsnäcka och mic som direkt kastade in mig framför 20 kameror och deklarerade att Anna var där.
Ja, nu vet jag typ hur det känns att vara Paris Hilton. Man är blind i flera minuter efter röda mattan av av alla blixtar. Förvånande att folk inte snubblar mer.



Det var ca 3000 personer där inne och mitt på golvet stod en stor scen där en massa djs spelade.


Jag fick en fluffig kompis.


Moi et Nicolas du Nokia


Hela lokalen var nedlusad med världen snyggaste bild på mig..

Jag hängde lite med Djsarna backstage, åt och drack en del och sen kom min chaufför och hämtade mig vid 4.
Kul fest, sjukt bra musik och allmänt en trevlig kväll.



Jag hittade en dj och en massa frukt backstage.


Det verkar även som om Anna har en hyffsat stor gayfanclub i Paris, det var flera söta pojkar som kom fram och ville ta bilder och tyckta att Anna var helt faboulös.

Jag pratar om mig själv i 3e person, men det är ju trots allt Anna de diggar och inte Tess.
Är jag schizofren nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0