Dumma mig!!

Nä men vad klantig jag är!

Här har Matilda kommenterat och frågat om New York tips för jättelänge sedan och jag har missat det totalt. Det är ju inte direkt så att jag får så många kommentarer att jag inte kan hantera det precis, så jag skäms som tusan nu!

Tyvärr så är mina NYC ställen inte riktigt up to date eftersom jag inte har varit där på ett tag. Jag tänkte däremot skicka iväg en liten förfrågan till min söta, gulliga kompis Siri som bor i det stora äpplet och se vad hon skulle rekommendera.

Fortsättning följer...



Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha det gör inget! Fråga gärna din kompis, för NY-tips är ju alltid roligt. Tyvärr jag har redan hunnit åka dit och komma tillbaka igen. Men det finns säkert någon annan som ska dit inom snar framtid, annars kan så kan man ju spara tipsen tills nästa gång man flyger över atlanten ;)

2008-10-02 @ 12:30:34
URL: http://ombytlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0