Going back




Nu har jag skrivit upp mig på listan för Acneklänningen. Hoppas den hinner komma i tid till Colette festen i början av December i Paris.
Jag kollade även in Whyredklänningen. Den är ju HELT genomskinlig. jag måste komma på vad jag ska bära under innan det kan bli nåt köp.

Istället köpte jag lite grejer på Gina Tricot. Ja, jag vet jag gillar vanligtvis inte den butiken, men nu tror jag att jag har ändrat mig faktiskt. De har en del roliga småsaker att fynda plus att personalen i PK huset är sååå mycket trevligare än de i de andra butikerna. Vad jag köpte får ni se ikväll när jag är hemma i Londres igen.

Hejdå för den här gången Sverige.

I helgen har jag fullspäckat schema. Lillesyrran Biss kommer och hälsar på imorgon och stannar i 10 dagar och på lördag är det födelsedagsfest för Bailee med middag på Big Easy och drinkar efter.

Yum!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0