Ibiza


Make up Nina sminkar mig för undervattenplåtningen.

Poolen i villan var jättefin,, men tyvärr bara 19 grader varm. Småjobbigt när de ville ha undervattensbilder dag 2.
Jag är inte heller den varmaste personen av mig själv så jag fick en smärre chock när de berättade för mig att jag inte bara skulle behöva bada i eländet utan också plåta under vattnet. Jag har gjort en massa undervattensfotograferingar tidigare men då har det varit mycket varmare vatten

Vi fick ta det hela i etapper och jag fick springa upp och värma mig i ett varmt bad mellan så att jag inte skulle bli sjuk. Det var visserligen 26 grader i luften, men det är kallt ändå.
Hela 5 ggr! var jag tvungen att gå i. Såklart var fotograf Olii tvungen att göra samma sak, men killar ska ju vara lite tuffare.


Vacker, men kall pool

Vi avslutade kvällen med att plåta i en grotta vid havet i solnedgången. Helt fantastiskt vackert, tyvärr fick jag inte med mig min kamera, men jag visar bilderna så fort jag har fått dem överskickade.


Teamet. Becky, Pavel, Sarah från Avon, fotograf Olli och fotoass Richard.

Alla fotografer har unga sydafrikaner som fotoassistenter. Vissa har fler än en!
De är alltid sjukt snälla och glada och verkar aldrig sova!


Kvällsmys


middagshörnan


Här ville jag hoppa ner och lägga mig alla tidiga mornar..

Sista dagen blev chill! Vi var visserligen uppe tidigt, men vi åkte till den vackra grottan igen och fångade soluppgången. Jag fick en del underbara bilder som absolut kommer att hamna i min bok så fort jag får dem skickade till mig.

Vi var klara med vår sista bild redan innan 12 så hela temet åkte in till stan för lite shopping och sen sol och slapp i villan.
Världens härligaste dag. Jag fick tillbaka mina fräknar igen. Jaa!


Det är skönt i solen tyckte både jag och make up Nina

Tyvärr var jag tvungen att åka till flyget efter middagen. Alla de andra åkte hem igår. Buhu, jag ville också stanna en dag till.
Det var ett jättetrevligt jobb med bara trevliga människor och Olli är en duktig fotograf. Hans hemsida kan ni hitta här.

Gracias Avon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0