Idag har jag fläta



Bästa trixet för en bad hairday. Torrshampo och fläta!


Jag började min dag med en mysig lunch med min gamla gymnasie kompis Lova, pojkvännen och Fresh.
Råbiff Tures bidde det. Jag är en meateater. Speciellt rent kött som råbiff eller stekar.
Utöver det föredrar jag fisk eller vegetariskt. Tures har iaf riktigt bra råbiffar och om man hoppar över pommesarna och beställer en sallad till istället så är det rena hälsomaten.

Har precis kollat klart på det nyaste avsnittet av Gossipgirl på Ninja video. Såå braaaa!
Nu väntar jag på ett samtal från Lyn om en viss fika. Kanske ska jag äta min första kanebulle på ett år!
Efter ser det ut som om det blir mysig middag hos Oscar och Ida.
Trevligt att vara hemma tycker jag!

xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0