My new favorite things

Min bloggvecka går riktigt bra.

Jag har redan hittat en rolig prick i Louise Bratt (peka med hela handen). Speciellt några av de äldre inläggen med söta voffsen Floyd är apkul.

Jag har också verkligen fastnat för Modette Eleonore och Shecity. Riktiga modebloggar precis som jag vill ha dem!

Inga av dessa bloggar verkar ha den där inläggshetsen som man känner av hos många andra. Måste ha många inlägg verkar vara det allmänna mantrat. Därför publiceras mycket skit!

Jag vet att det är lätt för mig att sitta och döma bakom låsta dörrar i min hemliga blogg. Men jag har å andra sidan inte valt bloggande som ett yrke. Det är för mig ett kreativt utlopp och ett sätt att förmedla vad jag har för mig för mina vänner och familj som oftast är alldeles för långt borta.

Om jag hade tjänat pengar på den här bloggen skulle jag nog få ta mig i kragen, för om någon har förmågan att publicera mycket skit så är det moi. Dock på grund av allmän vimsighet istället för inläggshets. Jag skulle även vara tvungen att faktiskt börja läsa igenom mina inlägg innan jag publicerar dem. hrm..

Men så blir det inte, för jag tycker att det är kul att blogga och tänker inte förstöra det genom att ta det från hobby till business.

Så det så!


Gammalt jobb i portugal
Tjejen över mig är Nats, en härlig sydafrikanska med det största leendet i världen
.
Jag vet, jag har mätt med linjal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0