Söndag kväll - Ibiza!

Jag var ju tvungen att mellanlanda i Barcelona. Nice stad, men så dålig mat på flygplatsen.

 Jag var hungrig och sprang runt som tusan för att hitta nåt gott. Men de hade bara sunkiga mackor på vitt bröd och hamburgare. URK!
Ett plus är att de har en Zara på flygplatsen. Jag hann titta in lite snabbt, men det blev ingen shopping för mig just då.

Jag var glad att det andra flyget bara var i 50 min för jag hade hamnat brevid en 18 årig liten wannabeecasanova som pratade alldeles för dålig engelska.


tålmodig fotografassistent

När jag kom till Ibiza så var klockan redan 21.00. Hela teamet hade samlats ute på ett långbord på gårdsplanen av den marockanska villan de hyrt. Jag hade tyvärr missat middagen men de hade sparat åt mig som tur var.
Maten var så sjukt god, kanske för att de hade en kock som kom och lagade åt oss alla dagarna.

Jag föll i säng redan vid kl 22.30. Hade bara sovit 4 timmar i Paris och vi hade calltime vid 8.

Vi började plåta i de marockanska duscharna och badkaren som fnns i huset. Jättevackra skapelser i olikfärgad mosaik. Vill ha hemma! Den här gången är det en serie för Avons duscremer jag fotar för.


fotograf Olli


Den lilla hemlösa katten fick heta Hilda.
Hon pratade hela tiden med oss. Mjau mjau mjau konstant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0