Sorry

Jag är lite dålig med inläggen idag. Det beror på att jag har jobbat för Lacoste hela dagen och jag har inte kommit på hur man mobilbloggar ännu tyvärr. Inte så jätte teknisk..

Ännu en gång plåtade vi i riktigt coola lokaler, men jag hade lånat ut min kamera till lillesyrran eftersom hon har haft sönder sin.



Lyckades dock ta en bild på den här coola stjärnan med mobilen. Det fanns även flygplansvingar, antika helikoptersäten, konstiga 70 tals mackapärer, mini möbler, gamla cycklar, gamla affischer och en massa annat coolt.
Ska se om jga kan lyckas ladda över lite fler bilder från mobilen så jag kan visa.

I morse tog det mig en timma att komma till W11 där vi skulle plåta. Trodde jag, visade sig att jag fått fel adress av agenturen och att jag ska vara i E3, på andra sidan London dvs. Panik! Det var visst imorgon vi skulle vara i W11. Jag lyckades haffa en taxi, men det tog ändå 45 minuter att komma dit. Som tur är hade agenturen ringt och tagit på sig fulla ansvaret så ingen var putt på mig när jag kom dit.

Biss var sjukt duktig och lyckades navigera sig själv runt i London med hjälp av min A-Z, en tunnelbanekarta och fråga en massa snälla tanter. Hon kom ända till Liverpoolstreet!

Vi firade det med en middag på The ship tillsammans med Nathan och hans flickvän Sarah.

Nupp, nu ska här sovas, jag ska upp och åka till W11 och plåta för Lacoste igen imorgon.

Nattinuffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0