The blogs again

Idag började bloggjakten på allvar.

Vilka bloggar ska få fylla de ca 10 platserna bland mina favoriter som blev lediga igår.
Hm, jag har redan lagt till ett par på prov. Så att jag kan läsa dem ett par dagar för att se om det är en match.

Jag vill inte ha

Inget för ungt - Skoltiden är över för länge sedan för mig.
Inget för gammalt - Barn. Inte förrän jag är över 30 tack!
Inget för alternativt - Jag har aldrig varit en ölare på söder som gillar att klä ut mig i lustiga kläder för att få en reaktion.
Inte för många youtube inlägg - Jag vill inte läsa om musik i annat är musikbloggar. Nåja inte varje dag iaf.
Lagom med artyfartybilder på bloggaren -  4 i ett inlägg är för många!

Jag vill ha

Mycket mode - BRA mode, riktigt mode från hela världen.
Bra dagens - Nej inte mysbyxor från Lindex i dag igen.
Riktiga tankar och idéer -Smarta resonemang och riktiga åsikter. För ofta skriver bloggare av något de sett i en annan blogg. Det blir informativt till en viss del, men samtidigt tradigt och oengagerat. Jag vill veta vad just den personen tycker om ämnet i fråga, gärna utförligt.
Humor

Så den här veckan tänkte jag testa

Modette Elenore
Underbaraklara
SheCity
Right now
Peka med hela handen
Sötsur
Ebbas blogg Vecko Revyn
Charlottas blogg - Chic

Watch this space..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0