Beauty

Lite beautyköp


Estée Lauder " Blackberry" på fingrarna.

Sjukt snygg färg, men ELs borstar är alldeles för tjocka och klumpiga, speciellt med så pass mörka lack.
Undrar om man kan använda en annan?


Mavalas " Tobago" på tårna.

Jag vet att man brukar köra mörkare på tårna vanligtvis, men jag tycker inte att mörkare än "Blackberry" är snyggt så jag bröt traditionen.
Snyggt hallonrött!

(Jag såg f.ö hur dåligt målad den tumnageln var, högerhand och klumpborste. Jag målade om..)



Eftersom jag har spons både från Redken och Aveda så blir det sällan jag provar nya hårprodukter.
Men jag kan inte släpa med dem från London, så jag investerade i Paul Mitchell istället.
Vi får se hur det blir..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0