Fotbollslördag

WAG, var gårdagens mantra.

Jag var och tittade på killarnas tåfjuttsturnering. Där sprang de alla med sina små magar och pinniga ben och kände sig jättesportiga. Själv stt jag och åt falaflemacka och smulade ner i min Balenciagaväska. Glammigt värre.

Som en av sammanlagt 6 tjejer mot de 200 killarna så kände man sig naturligtvis en smula uttittad. Men jag hejade och tjoade och skrek NEJ vid rätt ögonblick och allt det där. Jag har ju fått min träning nere i Italien som ni vet. Jag är en proffs WAG!

Efter körde jag och pojkvännen dejt på Texas smokehouse. Det var varmt som en bastu i lokalen! Men jag älskr en bra köttbit så jag kunde inte ha varit nöjdare.


Att måla naglarna på Texas toa efter ett glas rött är inget jag rekommenderar..
Nya fina färgen från Estee Lauder

 Sen var det såklart fotbollsfest på Cafét. Nu var jag den ENDA tjejen i hela lokalen första timman. Det var jag och 200 brölande testosteron tjurar. Där stod jag själv i mitten med en drink.
 Jag har aldrig känt mig så ensam.

Som tur är kom det fler och fler av det bättre könet så kvälen artade sig riktigt väl.
 Efter gick vi till Collage och Grodan. Gav som tur var upp innan Village. Tack gud för det idag.

Jag gillar att titta på fotboll live, men jag kommer nog inte att vara Wag nästa år, det var helt enkelt inte särskilt uppskattat. Låt pojkarna leka i fred..



Kvällens

Sammetklänning från Warehouse som jag har köpt på Ebay och sytt om.
Stövlar från Kurt Geiger
Brun mocka kuvertväska från YSL
Jackan är en present från pojkvännen och så även ringen från Bvlgari.



..you have to do without this next year boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0