Im aliiiiiiiiiive!!!



Sorry mes amies!

Nuuu är jag tillbaka. Pojkvännen har varit här som ni kanske gissade. Och det blev lite mer leva livet än att skriva om livet den här helgen.
Det var skönt att ta en lite paus från bloggande faktiskt, det håller gnistan uppe.

I Onsdags middagade jag med Hayley på The Ship, i torsdags var jag tröttis, pojkvännen kom på kvällen och vi sussade tidigt.
I Fredags stack vi in till stan och shoppade lite, pojkvännen köpte en jättefin svart skinnjacka till moi. Världens bästa pojkvän!!

Sen blev det after work på Sandersons Long bar, middat på Zianis, drinkar på Eclipse och dans på Amika.
Lördag spenderades mestadelen i sängen med sopranos, popcorn och mysig pojkvän.

 I Söndags skulle vi ta det lung, så vi åkte till Big Easy och åt lite god mat, fy fnuttan vad god mat de har!!
Sen ringde Hay och berättade att hon satt med sin mamma och lite vänner på Brompton Brasserie och när vi kom dit så blev det lite trevlig champagne som följdes av en underbar middag hemma hos Madde och Jacob.

Världens roligaste helg! Man får ibland.. ;)

I dag åkte min nussebulle och så har jag varit på min franska, haft konferenssamtal på bussen och pratat franska med en kvinna i telefon medan jag handlade på Sainsburys.. trés bien!

I morgon flyger jag till Paris för en pressgrej för mitt jobb. Ska bli skojsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0