Julafton!

Äntligen i Sverige!!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen i min lila juicydräkt och myser.

Pojkvännen överraskade mig med att hämta på Arlanda. Så sköönt!
När han var ute på sina rövartåg i Barcelona så hade han i.a.f. köpt med sig en ny parfym till mig.
En Prada "Infusion d'iris" fick jag!
Den luktar jättegott!

Prada Parfums - Infusion d´Iris Eau de Parfum Spray
Men den är ingenting att jämföra med hans stora överraskning. -

En Bvlgari ring i vitt guld! Jag har velat ha den här ringen i evigheter och så köpte han den åt mig.
Den passar perfekt och jag kommer aldrig att ta av mig den!



Ok, pojkvännen du är förlåten för dina hyss för den här gången..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0