Torsdagens



Nyköpt stickad klänning från H&M, det är fint med lite färg ibland och jag älskar smutsig turkos.
Även tightsen är från H&M perfekt mörkgrå. Jag köpte även samma variant fast i en nyans ljusare.
KG stövlar
Favoritskärpet
Benvärmare från Topshop
Skinnjackan från pojkvännen får hänga på Balenciagaväskan
Soyalatte från Cakeboy


Närbild på 2 av H&M köpen. Visst har Cakeboy söta muggar, tyvärr så spegelvänder photobooten alla bilder..

Jag har precis varit hos doktorn och hämtat mina p-piller. Här i England är de gratis och man behöver bara ringa in för att få ett recept. Hur praktiskt som helst!
Därför struntade jag i att sminka mig idag. Men som vanligt så får jag extra mycket uppmärksamhet av det sämre könet när jag är osminkad. På mina 15 minutersprommenader fram och tillbaka till läkaren fick jag.

- Vill du ha en pommes?
- Är du singel?
-You look nice
och
-Vill du vara med i vårt tv program om matlagning?

Dessa av olika killar. Varför?

 Är det så att man helt enkelt ser mer tillgänglig ut när man inte har fixat sig? Är det för läskigt att gå fram till en tjej med full fejja och klackar? Ja, jag vet inte med nåt skumt är det iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0